søndag den 10. februar 2008

Så er vi i gang - på Golf Santa Ponca


Det blev jo lidt sent, inden vi ankom i aftes. Vi var ca. 1,5 time forsinket og var på hotellet kl. 01.30.
Men det var ikke det værste i går! Da jeg pakkede min golfbag ud af coveret, var indholdet fuldstændig pulveriseret (se billede). Dvs. jeg havde hjemmefra puttet en funball i bag'en - en af dem, der bliver til en stor støvsky, når man rammer den.
Nu var den eksploderet undervejs - og alt var hvidt af talkum!
Og vi skulle tidligt op for at spille søndag morgen!!
Det var eller meningen, at Gregers skulle have været fuppet med den bold! Men den der graver en grav for andre ...
Men det blev en herlig runde alligevel. Dog tabte jeg rundens fadøl til Gregers. Jeg kunne ikke få mit andetslag til at fungere. Putting heller ikke.
Men Santa Ponca er en flot bane.
Og så vejret!! Poloskjorte og shorts! Sol og 20 grader.
Og bagefter en golfburger i klubhuset!
Vi ses i morgen.
KH Karen & Carsten
Klik på billederne for forstørrelse.

3 kommentarer:

Karin og Gert sagde ...

Ha, ha, hvidt talkum over det hele,så har du rigtig haft glæde af dit "rengøringsgen"...........
Hils omkring dig
K.H.
Karin og Gert

helene sagde ...

Jamen - jamen... er i nu på tur igen - ja de rige har mange glæder, jeg har også ferie, men vi skal bare ikke noget, hvis det kan trøste jer, er vejret ret trist.
Rigtig god fornøjelse..
KH Gert og Helene

Anonym sagde ...

god tur nyd udsigten pas på med alt det støv.
rita